VZOR_Nadpis kampaně, která nabízí velké slevy v rámci landing page
Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Sed ac dolor sit amet purus malesuada congue. Integer vulputate sem a nibh rutrum consequat. Maecenas ipsum velit, consectetuer eu lobortis ut, dictum at dui.
Popis nějakého textového blokuNa začiatku podnikateľského príbehu pracoval Andrej Lehota so svojím otcom vo firme, ktorá vyrábala sieťky proti hmyzu a retiazkové žalúzie na plastové okná. Andrejovo nadšenie pre novinky a inovácie sa však nestretlo s pochopením. V tom čase má 21 rokov, chce zmeniť svet a tak zakladá vlastnú firmu. „Nešiel som za otcovými odberateľmi, pretože sme tak boli vychovaní, že je to neférové. Hoci by to bolo prirodzené. Vytvoril som si vlastné vzťahy.” Férovosť, slušnosť a nadšenie bratov Lehotovcov ovplyvňujú celú históriu a podnikateľské rozhodnutia firmy Profirol. |
|
Popis nějakého textového blokuNa začiatku podnikateľského príbehu pracoval Andrej Lehota so svojím otcom vo firme, ktorá vyrábala sieťky proti hmyzu a retiazkové žalúzie na plastové okná. Andrejovo nadšenie pre novinky a inovácie sa však nestretlo s pochopením. V tom čase má 21 rokov, chce zmeniť svet a tak zakladá vlastnú firmu. „Nešiel som za otcovými odberateľmi, pretože sme tak boli vychovaní, že je to neférové. Hoci by to bolo prirodzené. Vytvoril som si vlastné vzťahy.” Férovosť, slušnosť a nadšenie bratov Lehotovcov ovplyvňujú celú históriu a podnikateľské rozhodnutia firmy Profirol. |
|
Popis nějakého textového blokuNa začiatku podnikateľského príbehu pracoval Andrej Lehota so svojím otcom vo firme, ktorá vyrábala sieťky proti hmyzu a retiazkové žalúzie na plastové okná. Andrejovo nadšenie pre novinky a inovácie sa však nestretlo s pochopením. V tom čase má 21 rokov, chce zmeniť svet a tak zakladá vlastnú firmu. „Nešiel som za otcovými odberateľmi, pretože sme tak boli vychovaní, že je to neférové. Hoci by to bolo prirodzené. Vytvoril som si vlastné vzťahy.” Férovosť, slušnosť a nadšenie bratov Lehotovcov ovplyvňujú celú históriu a podnikateľské rozhodnutia firmy Profirol. |
|
Popis nějakého textového blokuNa začiatku podnikateľského príbehu pracoval Andrej Lehota so svojím otcom vo firme, ktorá vyrábala sieťky proti hmyzu a retiazkové žalúzie na plastové okná. Andrejovo nadšenie pre novinky a inovácie sa však nestretlo s pochopením. V tom čase má 21 rokov, chce zmeniť svet a tak zakladá vlastnú firmu. „Nešiel som za otcovými odberateľmi, pretože sme tak boli vychovaní, že je to neférové. Hoci by to bolo prirodzené. Vytvoril som si vlastné vzťahy.” Férovosť, slušnosť a nadšenie bratov Lehotovcov ovplyvňujú celú históriu a podnikateľské rozhodnutia firmy Profirol. |
|
Slušnosť
Sme slušní k zákazníkom, obchodným partnerom a k sebe navzájom. Hrubosť a arogancia v našom kolektíve nemá miesto. Prejavujeme toleranciu a rešpekt vo všetkých smeroch.
Férovosť a spravodlivosť
Zákazníkom ponúkame také riešenie, ktoré sú pre nich naozaj prínosné. Platia u nás férové transparentné ceny bez skrytých poplatkov. Zamestnanci majú spravodlivé platy. Sú odmeňovaní podľa výkonu, nie podľa firemnej hierarchie.
Rodina
Ctíme atmosféru rodiny aj bez pokrvných vzťahov. Stojíme za každým členom tímu, podporujeme ho v osobnostnom i kariérnom raste a dbáme, aby sa cítil dobre v práci aj v súkromí.
Nadšenie
Máme ambíciu byť najlepší. Prinášame trvalú hodnotu pre zákazníka, technologické a dizajnové novinky. Sme nadšení pre svoju prácu.
Podnikanie nie je o produktoch ani o cenách, ale o tom, aký ste človek, ako sa správate k ostatným a čo viete ponúknuť.
Andrej Lehota, konateľMáte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.
3 kamenné predajne na Slovensku
Cez 1200 realizácií ročne
Široké vlastné montážne kapacity
Záručný a pozáručný servis